ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (60)

Μπορεί επίσημα η προσφορά της Viber για το viber out να έχει σταματήσει από το τέλος Σεπτεμβρίου όμως είχε δοθεί μία "σιωπηρή" παράταση καθώς δεν αναφέρετε πουθενά στο site της εταιρείας. Απλώς η καταληκτική ημερομηνία στους όρους της προσφοράς έχει αλλάξει από 30 Σεπτεμβρίου που ήταν σε "έως ότου λήξει, κατά την απόλυτη διακριτική ευχέρεια του Viber".
Πριν από λίγες ημέρες και από το βήμα του συνεδρίου Game Changer, το οποίο διοργάνωσε η 24Media, ο Γενικός Διευθυντής για την Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη της Viber, Atanas Raykov ανάμεσα στα υπόλοιπα που ανέφερε αποκάλυψε ότι η προσφορά είναι ακόμη ενεργή και ότι - μέχρι νεοτέρας - ισχύει έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι η προσφορά αφορά την εφαρμογή Viber Out και αφορά κλήσεις προς το σύνολο (+30) ελληνικών σταθερών και κινητών με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις και περιορισμούς (π.χ. κλήσεις έως 10 λεπτά).
Τέλος στο «εκρηκτικό» smartphone Galaxy Note7, έβαλε και στην Ελλάδα η κατασκευάστρια κορεατική εταιρεία Samsung.

Συγκεκριμένα, η Samsung Ελλάς με ανακοίνωσή της αναγγέλλει ότι σταματά οριστικά η παραγωγή της συσκευής που ήδη έχει προκαλέσει σημαντικό πλήγμα στη φήμη, την εικόνα και τα οικονομικά της κορεάτικης εταιρείας.

«Για την ασφάλεια των καταναλωτών σταματήσαμε τις πωλήσεις και ανταλλαγές του Galaxy Note7 και κατά συνέπεια έχουμε αποφασίσει να σταματήσουμε οριστικά την παραγωγή του», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Samsung Ελλάς.

Και προσθέτει: «Συνεργαζόμαστε με όλους τους αρμόδιους ρυθμιστικούς φορείς για να διερευνήσουμε τα περιστατικά που αναφέρθηκαν πρόσφατα και αφορούν το Galaxy Note7».

Όπως σημειώνει η εταιρεία: «Επειδή η ασφάλεια των καταναλωτών παραμένει η βασική προτεραιότητά μας, η Samsung θα ζητήσει από όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και τους συνεργάτες λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο, να σταματήσουν τις πωλήσεις και τις ανταλλαγές του Galaxy Note7 κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της έρευνας. Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να συνεργαστούμε ενδελεχώς με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές για να λάβουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για την επίλυση της κατάστασης».

Οι καταναλωτές, που έχουν είτε ένα αρχικό Galaxy Note7 είτε μια συσκευή αντικατάστασης Galaxy Note7, θα πρέπει να την απενεργοποιήσουν, να σταματήσουν να την χρησιμοποιούν και να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung, προκειμένου να ενημερωθούν για τις επιλογές που έχουν σχετικά με τη συσκευή Galaxy Note7.

Οι ενδιαφερόμενοι από την Ελλάδα θα μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα 801 11 7267864 (από σταθερό) και 210 6897691 (από κινητό), ενώ οι καταναλωτές από την Κύπρο θα μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).


Πηγή:newsbeast.gr
Σίγουρα όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε δει σε ταινίες να χρησιμοποιούν τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων, συνήθως σε κάμερες δημόσιων χώρων, οι οποίες αναγνωρίζουν και κάνουν tag κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Οι ταινίες αυτές συνήθως ανήκουν στην κατηγορία των Sci-Fi, αλλά αυτό δεν σταμάτησε τον κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, Andrew Cuomo, να θέλει να το κάνει πραγματικότητα. Πιο συγκεκριμένα πρότεινε την χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπων, σε ολόκληρη την πολιτεία της Νέας Υόρκης.

Σύμφωνα με την πρόταση του Andrew Cuomo, θα εγκατασταθούν κάμερες, αισθητήρες και συστήματα αναγνώρισης προσώπων, σε αεροδρόμια, κόμβους συγκοινωνιών, κάτω από γέφυρες και μέσα σε τούνελ. Η ιδέα είναι ότι, όσο περισσότερη τεχνολογία εγκατασταθεί στην πολιτεία, τόσο πιο εύκολη θα είναι η σύλληψη τρομοκρατών και εγκληματιών, λύνοντας ένα πρόβλημα που αποκτά ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις.

Σε ένα post ο ίδιος αναφέρει, «Σε κάθε πέρασμα, και κάθε ευαίσθητο κατασκευαστικά σημείο σε γέφυρες και τούνελ, θα εγκατασταθούν εξελιγμένες κάμερες και αισθητήρες ώστε να «διαβάζουν» τις πινακίδες κυκλοφορίας και να τεστάρουν το αναδυόμενο software και την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων. Αυτή η τεχνολογία θα εγκατασταθεί επίσης σε αεροδρόμια και κόμβους συγκοινωνιών, συμπεριλαμβανομένου του Penn-Farley Complex- δημιουργώντας τελικά ένα ευρύ σύστημα».

Προς το παρόν είναι γνωστό, ότι η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων απέχει αρκετά από την τελειότητα, καθώς έχει αρκετά προβλήματα στην αναγνώριση και αρκετές φορές αποτυγχάνει. Πάντως η δημιουργία ενός τέτοιου συστήματος σημαίνει ότι δεν αποκλείεται να δούμε μια αρκετά καλύτερη έκδοση αρκετά σύντομα.

Πηγή: techblog.gr
Η Ελληνική Αστυνομία προτρέπει τα παιδιά να αποφεύγουν τα #checkin και την ανάρτηση φωτογραφιών με το σπίτι, το σχολείο και τα μέρη που συχνάζουν, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Μην κοινοποιείς την παρουσία σου στα social media, δεν τη βλέπουν μόνο οι φίλοι σου».

«Όπως ισχύει γενικά στο Διαδίκτυο, λέμε ΝΑΙ στη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά ακολουθώντας βασικούς κανόνες. Η γνώση των κανόνων ασφαλείας, η ανάπτυξη κριτικής και αντιληπτικής ικανότητας και η ικανότητα αναγνώρισης των κινδύνων είναι βασικά εφόδια για την ασφαλή πλοήγησή μας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τα οποία εμείς οι γονείς πρέπει να μεταδώσουμε και στα παιδιά μας», τονίζει η ΕΛ.ΑΣ. και δίνει ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για να προστατέψουμε τα παιδιά μας και να τα βοηθήσουμε να αποφύγουν τους κινδύνους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης:

Ελληνική Αστυνομία ✔ @hellenicpolice
Προτρέπουμε τα παιδιά να αποφεύγουν τα #checkin &την ανάρτηση φωτογραφιών με τοσπίτι,το σχολείο&τα μέρη που συχνάζουνhttp://bit.ly/2d6sm6q

Μείνετε κοντά στα παιδιά σας και εμπλακείτε σε κάθε διαδικτυακή τους δραστηριότητα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με τον ίδιο τρόπο που κάνετε στις δραστηριότητες του σχολείου.
Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας για να περιηγηθείτε σε αυτά και να κατανοήσετε τη λειτουργία και τους όρους χρήσης τους.
Μην αποκλείσετε τα παιδιά σας από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η απαγόρευση οδηγεί, συνήθως, σε αντίθετα αποτελέσματα.
Εξηγήστε στα παιδιά σας γιατί δε δημοσιοποιούμε υλικό με προσωπικά δεδομένα μας στο Διαδίκτυο, αναφέροντας αναλυτικά τους κινδύνους που υπάρχουν από την πρόσβαση άγνωστων ατόμων στα δεδομένα αυτά.
Να έχετε υπόψη σας ότι για ο,τιδήποτε δημοσιεύουμε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποποιούμαστε τα πνευματικά δικαιώματα. Αυτό σημαίνει ότι καλό θα ήταν να μη δημοσιεύονται στοιχεία και φωτογραφίες που θα έφερναν το παιδί σε δύσκολη θέση τώρα ή στο μέλλον, καθώς, ακόμα και όταν το παιδί διαγράψει το προφίλ, πολλές πληροφορίες δεν αφαιρούνται και το παιδί μπορεί να της συναντήσει και αλλού στο Internet μελλοντικά.
Συμβουλεύστε τα παιδιά σας να μην δημοσιοποιούν την καθημερινή τους δραστηριότητα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μέσω της διαδικασίας check in καθώς με τον τρόπο αυτό οποισδήποτε κακόβουλος μπορεί να τα εντοπίσει και να τους κάνει κακό. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση φωτογραφιών, στις οποίες φαίνεται καθαρά το σπίτι τους, το σχολείο ή το μέρος που συχνάζουν.
Τονίστε στα παιδιά σας ότι δεν εμπιστευόμαστε άτομα τα οποία δεν γνωρίζουμε και στην πραγματική ζωή και δεν τους δίνουμε οποιουδήποτε είδους πληροφορίες.
Προσοχή απαιτείται και στις πληροφορίες που δίνουμε και στο περιεχόμενο (αρχεία, εικόνες, βίντεο) που ανταλλάσουμε με οποιονδήποτε χρήστη του Διαδικτύου. Ακόμη και οι γνωστοί μπορεί να αποδειχθούν άγνωστοι!
Αποτρέψτε τα παιδιά σας να συναντηθούν με άτομα που γνώρισαν μέσω των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης. Εξηγήστε τους ότι οι άγνωστοι με τους οποίους θέλουν να συναντηθούν μπορεί να είναι επικίνδυνοι.
Κατά τη δημιουργία του λογαριασμού, συμβουλέψτε τα παιδιά σας να επιλέγουν ασφαλείς κωδικούς και να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις απορρήτου ώστε ο λογαριασμός τους να είναι περισσότερο ασφαλής.
Αν αντιληφθείτε ότι έχουν κλέψει τον λογαριασμό σας ή των παιδιών σας, αναφέρετε την κλοπή του λογαριασμού στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μέσω της προτεινόμενης από αυτό διαδικασίας (report).
Τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες που είναι κρυμμένες στο Facebook είναι τόσες πολλές, όπου κάθε φορά που το ξεψαχνίζεις ανακαλύπτεις κάτι καινούργιο.
Αυτή τη φορά μια νέα λειτουργία που ελάχιστοι γνώριζαν την ύπαρξή της έρχεται στο φως για να κάνεις τις συνομιλίες μας πιο ασφαλείς και πιο προσωπικές.

Συγκεκριμένα, το messenger του Facebook προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν απόρρητες συνομιλίες με άλλους χρήστες.
Έτσι, αν έχεις να κρύψεις κάτι ή αν θες κάποια συνομιλία σου να μην γίνει γνωστή σε περίπτωση που το κινητό σου τηλέφωνο πέσει σε λάθος χέρια το Facebook έχει τη λύση.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για τη χρήση των απόρρητων συνομιλιών είναι να "πειράξεις" τις ρυθμίσεις του messenger ενεργοποιώντας την "Απόρρητη συνομιλία" και στέλνοντας το μήνυμά σου στον παραλήπτη. \Αυτό που ουσιαστικά κάνει η συγκεκριμένη λειτουργία του messenger είναι να διαγράφει το μήνυμα που έχεις στείλει μέσα σε 5', 10' ή και 30' δευτερόλεπτα από την ανάγνωσή του από τον παραλήπτη.

Γράφοντας, λοιπόν, το κρυφό μήνυμα ενεργοποιείται πάνω από το κείμενο η ένδειξη της απόρρητης συζήτησης, ενώ εκτός από τα emoji, την εισαγωγή φωτογραφιών και τοποθεσίας, προστίθεται στις επιλογές και ένα χρονόμετρο, με το οποίο μπορείς να καθορίσεις τον χρόνο που θα είναι ορατή η συνομιλία.
Παράλληλα, η χρήση της "απόρρητης συνομιλίας" ισχύει και για συνομιλίες που έχουν γίνει στο παρελθόν και θες να αποκρύψεις, χωρίς ωστόσο να τις διαγράψεις.
Αν, λοιπόν θέλεις να το παίξεις Έντουαρντ Σνόουντεν ή απλά θες να κρύψεις κάποια μηνύματα, το μόνο που έχεις να ρυθμίσεις το messenger.
(ΠΗΓΗ: Unilad)
H Apple εν έτη 2016 είναι μια εταιρία κολοσσός που χαρακτηρίζεται ως κορυφαία στο είδος της. Ένα πράγμα, όμως, που ίσως να μην ξέρεις γι' αυτήν είναι ότι κάποια στιγμή στην πορεία της βρέθηκε κοντά στην πτώχευση. Όταν, όμως, το όνομά της συνδέθηκε με τις εξαιρετικές ικανότητες marketing του Steve Jobs, αυτή η δυσάρεστη εξέλιξη έγινε παρελθόν.

Τώρα πια, όπως όλοι μας έτσι και εσύ μπορείς να θαυμάσεις την επιτυχημένη άνοδο της εταιρίας και να παραδειγματιστείς από τις αλάνθαστες στρατηγικές που ακολουθεί στον τομέα του marketing. Το μόνο που μένει να κάνεις είναι να τις δεις σαν προσωπικά μαθήματα και να τα εφαρμόσεις και στη δική σου επιχείρηση.

1. Απλότητα
Οι περίπλοκες καμπάνιες δεν στέλνουν ξεκάθαρα μηνύματα στον πελάτη και τον αποπροσανατολίζουν. Και αυτό, η Apple έδειξε να το αντιλαμβάνεται καλύτερα από τον καθένα. Επομένως, ανάμεσα στους χρυσούς κανόνες του marketing συγκαταλέγεται και η απλότητα των λεγομένων.

Πράγμα που σημαίνει ότι η προσφορά σου πρέπει να γίνεται άμεσα αντιληπτή από το κοινό και να δίνει τις βασικές πληροφορίες για τα προϊόντα σου.

2. Τοποθέτηση προϊόντων
Και φυσικά, δεν εννοώ να βάλεις τα προϊόντα σου αποκλειστικά σε τηλεοπτική διαφήμιση, ραδιοφωνικά σποτ και τα λοιπά. Είναι και αυτή, βέβαια, μια συνηθισμένη τακτική αλλά λίγο δαπανηρή και δεν συμφέρει. Μπορείς, όμως, εύκολα να συνδέσεις τα προϊόντα σου με «γνωστά» πρόσωπα για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Άλλωστε, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρκεί μια και μόνο φωτογραφία κάποιου διάσημου προσώπου με το σήμα της εταιρίας σου και μέσα σε λίγα λεπτά θα σε ακολουθήσουν όλοι οι θαυμαστές του.

3. Αξιολόγηση
Ζήτα από τους πελάτες να σου πούνε τη γνώμη τους για τις παροχές και τις υπηρεσίες σου. Για να έχεις, όμως, τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα κάνε το μεθοδευμένα. Δώσε τους, για παράδειγμα, ένα κίνητρο για να αξιολογήσουν την ποιότητα των προϊόντων σου, δελεάζοντας τους με μια δωρεάν δοκιμή.

Έτσι, θα τους προδιαθέσεις θετικά και θα αφήσουν μια καλή εντύπωση στην αξιολόγηση. Και μετά θα μπορέσεις να κοινοποιήσεις τα αποτελέσματα στα κοινωνικά δίκτυα για να αποκτήσεις μεγαλύτερη απήχηση.

4. Εστίαση στην ποιότητα
Οι παροχές σου θα πρέπει να είναι συνώνυμες με την ποιότητα. Και αυτό, γιατί η αξία είναι εκείνη που καθορίζει την τιμή. Μπορεί στην αγορά να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα με τις εφήμερες προσφορές, εσύ όμως για να κρατήσεις σταθερό το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα θα πρέπει να προβάλλεις την υψηλή ποιότητα των προϊόντων σου, η οποία δεν σου επιτρέπει «ψαλίδι» στην τιμή.

5. Προβολή του brand
H εταιρική σου ταυτότητα πρέπει να είναι παντού παρούσα. Βλέποντας οι πελάτες τη μάρκα που επέλεξαν σε διάφορα σημεία επιβεβαιώνονται για την επιλογή τους. Ένα ενημερωτικό stand, στο κέντρο της πόλης, μια μακέτα σε κεντρική οδό, ακόμη και ένα διαφημιστικό φυλλάδιο θα αυξήσει τους οπαδούς σου γύρω από το εμπορικό σου σήμα και θα σε καθιερώσει στις προτιμήσεις του κοινού.

6. Δημιουργία εμπειρίας
Η εμπειρία που θα βιώσει ο πελάτης σου, κατά την εξυπηρέτηση και την επιλογή των προϊόντων σου είναι εκείνη που θα τον κάνει να σε επισκεφθεί ξανά και ξανά. Η διαδικασία της αγοράς θα πρέπει να συνοδεύεται από ευχάριστα συναισθήματα. Οι πελάτες σου πρέπει να φεύγουν από σένα με χαμόγελα και να νιώθουν μετά από τις αγορές τους, ότι μόλις ικανοποίησαν κάποια από τις βασικές τους ανάγκες.

7. Επικοινωνία στη γλώσσα του κοινού
Αν θέλεις να δημιουργήσεις στενούς δεσμούς με τους πελάτες σου, θα πρέπει να τους απευθύνεσαι στη γλώσσα που καταλαβαίνουν. Άμεσα, με ξεκάθαρα νοήματα και χωρίς δυσνόητα κείμενα. Δεν χρειάζεται να ψάχνεις περίπλοκες λέξεις και φανταχτερά επίθετα για να περιγράψεις τα προϊόντα σου. Γιατί, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να τα κάνεις να μοιάζουν απρόσιτα.

8. Ατμόσφαιρα μυστηρίου
Άφησε το κοινό σου να αναρωτηθεί για το τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια. Άσε στον αέρα αιχμές για νέα προϊόντα και γενικότερα κράτα και μερικά ερωτηματικά. Έτσι, ο πελάτης θα κάνει εικασίες και θα έρθει σύντομα για να λύσει τις απορίες του.

9. Έντονα συναισθήματα
Οι πελάτες θα πρέπει να συνδέονται συναισθηματικά με την επιχείρησή σου. Μόνο τότε θα έρχονται σε σένα και δεν θα προτιμήσουν ανταγωνιστικά καταστήματα, όταν θα βρεθούν μπροστά σε μια δελεαστική προσφορά. Έτσι, όταν δημιουργείς επικοινωνιακούς δεσμούς με τους καταναλωτές σου, μπορείς να τους απευθυνθείς πιο οικεία.

Η εξυπηρέτηση θα είναι πιο άμεση και εκείνοι με τη σειρά τους θα εκτιμούν την προσοχή που τους δείχνεις.

10. Έμφαση στην εικόνα
Ζούμε σε μια εποχή, όπου τα οπτικά μέσα κυριαρχούν. Τα βίντεο έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των ανθρώπων και οι φωτογραφίες είναι αναπόσπαστο κομμάτι τους. Γι' αυτό και το marketing κινείται πλέον σε ανάλογο έδαφος. Προωθεί περισσότερο την εικόνα και περιορίζει το λόγο σε έξυπνα moto που δεν κουράζουν τον καταναλωτή και μπορούν να μείνουν ευκολότερα στη μνήμη του.

Πηγή: readmore.gr
Η πολύωρη αναμονή στα αεροδρόμια είναι από μόνη της κουραστική, πόσο μάλλον όταν συνοδεύεται και από έλλειψη διαθέσιμου wi-fi. Το σύγχρονο αυτό πρόβλημα έρχεται να λύσει ένας μηχανικός υπολογιστών και travel blogger, ο Anil Polat.

Δημιούργησε ένα ψηφιακό χάρτη που μπορεί οποιοσδήποτε ταξιδεύει να δει τους κωδικούς για ασύρματο ίντερνετ στα αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.

Η χρήση του είναι αρκετά απλή καθώς το μόνο που χρειάζεται κάποιος να κάνει είναι να κλικάρει πάνω στο χάρτη το αεροδρόμιο που επιθυμεί. Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται απευθείας, κάνοντας δυνατή την ασύρματη σύνδεση.

Ο δημιουργός του ανανεώνει συχνά την εφαρμογή, η οποία μέχρι στιγμής απεικονίζει πάνω από 130 αεροδρόμια παγκοσμίως.

Όσοι πιθανώς σχολιάσουν ότι είναι μη πρακτική γιατί είναι απαραίτητο το ίντερνετ για να το χρησιμοποιήσει κάποιος, μπορεί να κατεβάσει το χάρτη χωρίς σύνδεση.


Πηγή:http://www.newsbeast.gr/
Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να επισκεφθείτε το νοσοκομείο, ο νοσηλευτής ή η νοσηλεύτρια που θα σας βοηθήσει δεν θα είναι άνθρωπος, αλλά ένα ρομπότ.

Το σενάριο αυτό μπορεί να μοιάζει με επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, που δημοσίευσε πρόσφατα η δρ. Elena De Momi και οι συνεργάτες της, στο περιοδικό «Frontiers in Robotics and AI», ένα ρομπότ μπορεί να μιμηθεί με επιτυχία τις ανθρώπινες κινήσεις στο χειρουργείο.

Η δρ. De Momi από το πολυτεχνικό πανεπιστήμιο του Μιλάνου μαζί με μια διεθνή ομάδα ειδικών εκπαίδευσαν ένα ρομπότ να μιμείται φυσικές ανθρώπινες κινήσεις, αποδεικνύοντας ότι οι άνθρωποι και τα ρομπότ μπορούν να συντονίζουν αποτελεσματικά τις ενέργειές τους κατά τη διάρκεια πολύ σημαντικών ενεργειών, όπως είναι για παράδειγμα μια χειρουργική επέμβαση.

Με την πάροδο του χρόνου αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στην αύξηση της ασφάλειας κατά τη διάρκεια χειρουργικών επεμβάσεων, καθώς σε αντίθεση με τον άνθρωπο, τα ρομπότ δεν κουράζονται και μπορούν να ολοκληρώσουν μια μεγάλη αλληλουχία ακριβών κινήσεων.

Στόχος των επιστημόνων δεν είναι να αντικαταστήσουν την ανθρώπινη εμπειρία, αλλά να τη συμπληρώσουν με ιδιαίτερες δεξιότητες και τα οφέλη ενός ρομπότ.

Πηγή: vita.gr
Με μια πρώτη ματιά, μοιάζει με ένα γυάλινο τζάμι ενός επίπλου αλλά με το πάτημα ενός κουμπιού μετατρέπεται σε μια τηλεόραση.

Πρόκειται για τη νέα διάφανη τηλεόραση της Panasonic και τα αποκαλυπτήρια έγιναν στο Consumer Electronics Show, με στόχο να καταστεί εντελώς αόρατη. Η εταιρεία αντικατέστησε τη LED οθόνη με μια OLED και όταν δεν είναι σε λειτουργία δεν μπορεί κανείς να καταλάβει ότι πρόκειται για τηλεόραση. Μάλιστα οι χρήστες μπορούν να δουν μέσα από το τζάμι.


Σύμφωνα με τη Daily Mail, μια οθόνη OLED χρησιμοποιεί pixel αυτοφωτισμού, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Παλιότερα υπήρχε η απαίτηση για έναν οπίσθιο φωτισμό ώστε να ενισχυθεί η εικόνα στην οθόνη, αλλά τώρα, οι χρήστες μπορούν να έχουν μια σαφή και φωτεινή εικόνα χωρίς τίποτα να δίνει ώθηση στο παρασκήνιο. Για να αναδείξει το βελτιωμένο μοντέλο η επιχείρηση ενσωμάτωσε μια OLED οθόνη και πλέον αυτή μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη και σε ένα έπιπλο ως συρόμενο τζάμι. Αν η οθόνη δεν είναι σε χρήση, οι καταναλωτές μπορούν να δουν τα διάφορα αντικείμενα που βρίσκονται πίσω από αυτήν.

Η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο και είναι απίθανο να είναι διαθέσιμη για τουλάχιστον τρία χρόνια, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της Panasonic. Το κόστος είναι επίσης άγνωστο.
Το ρομπότ θα αρχίσει να πωλείται στην Ιαπωνία το 2017 με χαμηλή τιμή γύρω στα 350 ευρώ

Ονομάζεται Kirobo Mini, έχει ύψος μόνο δέκα εκατοστών, μοιάζει με χαριτωμένο μωρό και μπορεί να πιάσει ψιλή κουβεντούλα με τον διπλανό του.

Αυτό είναι το νέο ρομποτάκι της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota, το οποίο ξυπνά μητρικά ένστικτα, ιδίως σε μια χώρα με μεγάλη υπογεννητικότητα, όπου πολλές παντρεμένες γυναίκες δεν έχουν κάνει παιδί, ενώ μία στις δέκα δεν παντρεύεται ποτέ.

Το ρομπότ θα αρχίσει να πωλείται στην Ιαπωνία το 2017 με χαμηλή τιμή γύρω στα 350 ευρώ. Προορίζεται να κρατά παρέα στον δρόμο, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο ή οπουδήποτε αλλού, καθώς μπορεί κανείς να το μεταφέρει μαζί του και να το ακουμπά κάπου κοντά του.


Το Kirobo Mini, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC, μιλάει με φωνή που θυμίζει μωρό, μπορεί να χειρονομεί, να αλλάζει εκφράσεις στο πρόσωπό του, να ανοιγοκλείνει τα μάτια του και να θυμάται τι αρέσει και τι όχι στον διπλανό του. Ακόμη μπορεί να συνδέεται με διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές ή με το αυτοκίνητο του χρήστη, από τις οποίες παίρνει δεδομένα και έτσι είναι σε θέση να συζητά με τους ανθρώπους για πράγματα σχετικά με αυτούς.

Ο πρόδρομός του ήταν το μεγαλύτερο Kirobo, ύψους 34 εκατοστών, που στάλθηκε στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό το 2013, συνοδεύοντας τον ιάπωνα αστροναύτη Κόχι Βακάτα για να μη νιώθει μόνος. Η Ιαπωνία βρίσκεται στην πρωτοπορία διεθνώς τόσο στην τεχνολογία, όσο και στη χρήση ρομπότ σε εργοστάσια, γραφεία, καταστήματα, νοσοκομεία, σπίτια, εστιατόρια κ.α.

Facebook