ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (60)

Η Google ανακοίνωσε πως η νέα έκδοση του Android, 7.0 Nougat κυκλοφόρησε και η διάθεσή του θα ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Οι υποστηριζόμενες συσκευές είναι οι: Nexus 6, Nexus 5X, Nexus 6P, Nexus 9, Nexus Player, Pixel C και General Mobile 4G. Το νέο update του λειτουργικού συστήματος, μπορεί να μην παρουσιάζει κάποια αισθητή αλλαγή στην εμφάνιση, αλλά φέρνει νέα χαρακτηριστικά τα οποία αφορούν τόσο τους επαγγελματίες όσο και τους πιο casual χρήστες.

Μία εκ των αλλαγών που φέρνει το Android 7.0 Nougat είναι το multitasking σε δύο παράθυρα θα μας επιτρέπει την χρήση δύο διαφορετικών εφαρμογών την ίδια στιγμή. Η αλήθεια είναι ότι το χαρακτηριστικό αυτό το έχουμε δει και στις νεότερες συσκευές της Samsung αλλά πολλές φορές δεν είναι δυνατόν να συνδυάσουμε όποια apps θέλουμε μεταξύ τους. Η Google υπόσχεται πως ο συνδυασμός θα είναι πλέον εφικτός για οποιαδήποτε εφαρμογή επιθυμούμε.

Βελτίωση παρατηρείται και στα notifications, αφού θα μπορούμε να απαντήσουμε πλέον στιγμιαία χωρίς να χρειαστεί να ανοίξουμε την αντίστοιχη εφαρμογή, εάν δεν το επιθυμούμε. Η χρήση μπαταρίας πλέον βελτιώνεται κατά πολύ αφού όταν θα έχετε το κινητό στην τσέπη σας ή δεν θα το χρησιμοποιείτε για κάμποση ώρα, η συσκευή θα μπαίνει σε low power mode έτσι ώστε να μην καταναλώνεται μπαταρία από τις εφαρμογές που τρέχουν στο background. Αυτός είναι και ένας τρόπος για να περιοριστεί η υπερβολική χρήση των δεδομένων.

Μέσω του Vulkan API, η VR εμπειρία γίνεται πιο ζωντανή με έντονα 3D και καθαρά γραφικά. Φυσικά θα πρέπει η συσκευή σας να υποστηρίζει VR Play, προκειμένου να είναι διαθέσιμη η λειτουργία. Τέλος, προστίθενται περισσότερα emoji, encryption για ασφάλεια στα προσωπικά σας αρχεία και γρηγορότερο boot της συσκευής σας.


Πηγή:gameworld.gr
Τα smartphones έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα όλων, με τα νέα μοντέλα να «ξεπηδούν» ανά τακτά χρονικά διαστήματα από διαφορετικές εταιρείες.

Η βρετανική Telegraph, ωστόσο, αποφάσισε να κάνει έρευνα και να δημοσιεύσει τη λίστα με τα top κινητά σε πωλήσεις όλων των εποχών τα οποία μάς θυμίζουν παλιά και αγαπημένα μοντέλα.

Δείτε τα δέκα πιο δημοφιλή και με τις περισσότερες πωλήσεις με τη Nokia να έχει τις πρωτιές...

10. Motorola, RAZR V3

Βρίσκεται στη δέκατη θέση της λίστας μετά από την πώληση 130 εκατομμύρια συσκευών. Βγήκε στην αγορά το 2004.

9. Nokia 1600

Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφόρησε το 2006 και πούλησε περισσότερα από 130 εκατομμύρια μοντέλα. Χρησιμοποιήθηκε πολύ στην Κίνα και στην Ινδία.

8. Nokia 2600


Μια άλλη πολύ γνωστή συσκευή είναι το Nokia 2600, αλλά δεν είχε κάμερα και Bluetooth. Κυκλοφόρησε το 2004 και ξεπέρασε τις 135 εκατομμύρια πωλήσεις.

7. Samsung E1100

Το συγκεκριμένο μοντέλο καυχιόταν την ισχύ της μπαταρίας του που κρατούσε μέχρι 13 μέρες. Βγήκε προς πώληση το 2009 και βρίσκεται στην δεκάδα με 150 εκατομμύρια πωλήσεις.

6. Nokia 6600

Το κινητό... αυγό της Nokia κυκλοφόρησε το 2003 και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές. Έκανε περισσότερες από 150 εκατομμύρια πωλήσεις.

5. Nokia 5230


Κυκλοφόρησε το 2009 και ξεπέρασε τις 150 εκατομμύρια πωλήσεις, παρά το γεγονός ότι δεν υποστήριζε ασύρματη σύνδεση στο ίντερνετ.

4. Nokia 1200

Αυτή η συσκευή μπορούσε να καμαρώνει για τη διάρκεια της μπαταρίας που ξεπερνούσε τις 390 ώρες. Πούλησε περισσότερες από 150 εκατομμύρια συσκευές από το 2007, οπότε και κυκλοφόρησε.

3. Nokia 3210


Το κλασικό και αγαπημένο εκατομμυρίων ανθρώπων, το Nokia 3210. Κυκλοφόρησε το 1999 και ήταν το πρώτο κινητό τηλέφωνο πολλών χρηστών.

2. Nokia 1110 (μοντέλο 2005)


Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφόρησε το 2005 και ξεχώρισε για την οθόνη του, έχοντας άσπρα γράμματα σε μαύρο backround. Πουλήθηκαν περισσότερες από 250 εκατομμύρια συσκευές.

1. Nokia 1110 (μοντέλο 2003)

Μπορεί να μην είναι τόσο δημοφιλής όσο άλλες συσκευές, ωστόσο βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων γιατί ήταν φθηνή και ανθεκτική. Κυκλοφόρησε το 2003 και ξεπέρασε κατά πολύ τις 250 εκατομμύρια πωλήσεις.



Πηγή:newsbeast.gr
Δεν είναι μυστικό ότι τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα κοιτάνε το ένα τη δουλειά του άλλου και δεν διστάζουν να αντιγράψουν ένα χαρακτηριστικό αν αυτό φαίνεται να είναι πολλά υποσχόμενο.

Έτσι τώρα, το Facebook φαίνεται να δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό που εντόπισε στο Snapchat και το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν φίλτρα στα βίντεό κατά τη διάρκεια του Facebook Live. Η νέα αυτή λειτουργία είναι υπό δοκιμή και αποκαλύφθηκε από εκπρόσωπο του κοινωνικού δικτύου. Ο ίδιος μάλιστα έκανε δοκιμή κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης τραβώντας live το κοινό και χρησιμοποιώντας ένα συγκεκριμένο φίλτρο.

Εάν τελικά εφαρμοστεί, το Facebook αναμένεται να προσθέσει διάφορα φίλτρα και βελτιώσεις στις live μεταδόσεις του και να τις κάνει πιο ενδιαφέρουσες. Με αυτό τον τρόπο θα προσελκύσει και περισσότερο κοινό το οποίο αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί εργαλεία του Snapchat και ανεβάζει εκεί τα βίντεο του. Και μπορεί το Facebook να είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή, ωστόσο τα υπόλοιπα μέσα κερδίζουν ολοένα περισσότερο έδαφος λανσάροντας νέες επιλογές, ρυθμίσεις και λειτουργίες.

Πάντως ο εκπρόσωπος του Facebook ανέφερε ότι πάνω από 1,7 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο κάθε μήνα οπότε η δημοφιλία του είναι σταθερή και αυξανόμενη.


Πηγή:newsbeast.gr
Οπισθοχωρεί το Facebook στην πολιτική αφαίρεσης φωτογραφιών και βίντεο που δημοσιεύουν χρήστες μετά τα αλλεπάλληλα κρούσματα διαγραφής αναρτήσεων με κοινωνικό περιεχόμενο που προκάλεσαν κατακραυγή.

Οι δύο αντιπρόεδροι της εταιρείας, Τζόελ Κάπλαν και Τζάστιν Οσόφσκι, συνυπόγραψαν σχετική ανακοίνωση, στην οποία παραδέχονται ότι «η παρατήρηση των παγκόσμιων προτύπων της κοινότητάς μας είναι διαδικασία πολύπλοκη».

«Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουμε να επιτρέπουμε την ανάρτηση περισσότερων στοιχείων, τα οποία οι χρήστες θωρούν αξιόλογα ή σημαντικά για το δημόσιο ενδιαφέρον -ακόμα κι αν αυτά θα μπορούσαν να παραβιάσουν τα πρότυπά μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση των δύο αντιπροέδρων. «Θα είμαστε σε συνεχή επαφή με την κοινότητά και τους συνεργάτες μας ώστε να δούμε πώς θα το επιτύχουμε αυτό, τόσο μέσω νέων εργαλείων όσο και μέσω νέων προσεγγίσεων. Στόχος μας είναι να επιτρέπουμε την ανάρτηση περισσότερων εικόνων και ιστοριών, οι οποίες δεν θίγουν την ασφάλεια των χρηστών ή παρουσιάζουν γραφικές εικόνες για τους ανηλίκους ή όσους δεν θέλουν τις δουν».

Η κίνηση αυτή έρχεται έπειτα από τις επανειλημμένες επικρίσεις που δέχτηκε πρόσφατα το Facebook από φιλανθρωπικές οργανώσεις και ιδρύματα σχετικά με σημαντικές αναρτήσεις οι οποίες είχαν αφαιρεθεί χωρίς καμία προειδοποίηση. Η εταιρεία είχε δεχτεί επί χρόνια επικρίσεις για το συγκεκριμένο θέμα, ωστόσο τους τελευταίους δύο μήνες έγιναν ακόμα πιο έντονες μετά την αφαίρεση μιας ιστορικής φωτογραφίας όπου απεικονίζεται ένα γυμνό κοριτσάκι, κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Βιετνάμ, το οποίο προσπαθεί να διαφύγει από μία επίθεση με βόμβες Ναπάλμ. Τη φωτογραφία είχε αναρτήσει στη σελίδα της στο Facebook μία νορβηγική εφημερίδα.

Έναν μήνα αργότερα, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης αφαίρεσε μία ανάρτηση η οποία περιείχε σύνδεσμο για ένα δημοσίευμα της εφημερίδας Le Monde σχετικά με τον καρκίνο του μαστού. Η εικόνα που περιείχε το δημοσίευμα έδειχνε μια μαστογραφία στην οποία διακρινόταν η θηλή μια γυναίκας. Το Facebook αργότερα επανέφερε την εικόνα, ζητώντας συγνώμη για την κίνηση αυτή. «Η ανάρτηση αφαιρέθηκε κατά λάθος, ωστόσο την επαναφέραμε αμέσως μόλις ερευνήσαμε το θέμα. Η ομάδα μας επεξεργάζεται εκατομμύρια αναφορές κάθε εβδομάδα και ορισμένες φορές γίνονται λάθη. Ειλικρινά λυπούμαστε γι' αυτό το λάθος», αναφερόταν στην ανακοίνωση που είχε εκδώσει το Facebook.

Επιπλέον, την περασμένη εβδομάδα η ιστοσελίδα αναγκάστηκε να ζητήσει για μία ακόμα φορά δημόσια συγνώμη αφού αφαίρεσε από την πλατφόρμα της ένα βίντεο για την ευαισθητοποίηση του καρκίνου του μαστού το οποίο είχε αναρτήσει η σουηδική αντικαρκινική κοινότητα Cancerfonden. Το βίντεο αποτελείτο από κινούμενα σχέδια που έδειχναν γυναίκες με τα στήθη τους να απεικονίζονται από δύο ροζ κύκλους. Στο βίντεο εξηγούνταν τρόποι με τους οποίους μια γυναίκα μπορεί να εντοπίσει ύποπτα εξογκώματα στη συγκεκριμένη περιοχή. Οι εικόνες φάνηκαν «προσβλητικές» στους συντελεστές της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα να θεωρηθεί αναγκαία η αφαίρεσή τους.

Στην ανακοίνωσή τους οι Κάπλαν και Οσόφσκι καταλήγουν ότι «στόχος μας είναι να διοχετεύσουμε τις αξίες της κοινότητας και να βεβαιωθούμε ότι οι πολιτικές μας αντικατοπτρίζουν τα συμφέροντα της κοινότητάς μας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με ειδικούς, εκδότες, δημοσιογράφους, φωτογράφους και αξιωματούχους της επιβολής του νόμου προκειμένου να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται έγκριση των αναρτήσεων. Είμαστε ευγνώμονες για τις συμβουλές που μας έδωσαν τόσοι πολλοί άνθρωποι, οι οποίες μας βοηθούν να κάνουμε τα πράγματα σωστά».
Εκστρατεία πρόληψης και ενημέρωσης σχετικά με κακόβουλο λογισμικό, που προσβάλλει φορητές συσκευές (mobile malware), ξεκινά από τη Δευτέρα η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ.

Η εκστρατεία γίνεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Μήνα για την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο, αλλά και ως επικεφαλής του Κύκλου Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης - EMPACT, σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο για Εγκλήματα στον Κυβερνοχώρο της EUROPOL.

Η εκστρατεία θα διαρκέσει έως την Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2016 και θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε 22 κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στη Νορβηγία, στην Ουκρανία, στην Κολομβία, αλλά και σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, με την υποστήριξη της AMERIPOL.

Όπως σημειώνει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, σε ειδικά διαμορφωμένο ιστότοπό της έχει αναρτηθεί σχετικό υλικό, με σκοπό την αναλυτική ενημέρωση πολιτών και επαγγελματιών για τις υφιστάμενες απειλές σε σχέση με το mobile malware, καθώς και για τους τρόπους προστασίας από τις διάφορες μορφές του. Παράλληλα, το ενημερωτικό υλικό είναι διαθέσιμο σε 20 γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω του ιστότοπου του Ευρωπαϊκού Κέντρου για Εγκλήματα στον Κυβερνοχώρο της EUROPOL.

Μέσα από βίντεο, φυλλάδια και διαγράμματα, επιδιώκεται η ενημέρωση του κοινού, που περιηγείται στο διαδίκτυο μέσα από φορητές συσκευές, για την ευαισθητοποίηση των πολιτών και την αποφυγή απώλειας χρημάτων και της διαρροής - υποκλοπής προσωπικών ή και επαγγελματικών δεδομένων.

Η αστυνομία υπενθυμίζει ότι τα κακόβουλα λογισμικά αναπτύσσονται και εξελίσσονται διαρκώς, λαμβάνοντας μορφή «ψηφιακών όπλων», ενώ κάποια είναι ειδικά σχεδιασμένα για να λειτουργούν στις φορητές συσκευές.

Εξαιτίας των κακόβουλων λογισμικών, οι χρήστες κινδυνεύουν:

Με απώλεια προσωπικών πληροφοριών και χρημάτων.
Με «κλοπή» της ψηφιακής ταυτότητάς τους.
Με διαρροή επαγγελματικών δεδομένων και
απώλεια όλων των αποθηκευμένων σε δεδομένων μιας συσκευής, συμπεριλαμβανομένων προσωπικών φωτογραφιών, επαφών και e-mails, σε περίπτωση που αυτή σταματήσει να λειτουργεί.
Οι πολίτες μπορούν να ενημερωθούν για την εκστρατεία ενημέρωσης και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μέσω του #MobileMalware.
Μία οθόνη που τροφοδοτείται μόνη της από το φωτισμό του περιβάλλοντος χώρου έφτιαξε το τμήμα Έρευνας της Microsoft. Η «ενεργειακά ουδέτερη» οθόνη λειτουργεί αντλώντας ενέργεια από το φωτισμό των γραφείων και συμπεριφέρεται σαν ένα μίνι e-reader.

«Αυτό που φανταζόμαστε είναι πως η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν ένα χαρτάκι για σημειώσεις», δήλωσε στο περιοδικό New Scientist ο Τομπάιας Γκρός-Πούπενταλ μέλος της ερευνητικής ομάδας. «Ωστόσο, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ξανά και ξανά, να συγχρονιστεί με σημειώσεις από άλλες τοποθεσίες, ενώ θα είναι δυνατός ο προγραμματισμός της ώστε να προβάλει καθημερινές πληροφορίες, όπως τον καιρό ή τα δρομολόγια των λεωφορείων όταν πρόκειται να φύγετε από το γραφείο», πρόσθεσε ο ίδιος.

Αντλώντας ενέργεια από τον περιβάλλοντα χώρο με τη χρήση φωτοβολταϊκών κυττάρων, η συσκευή δεν χρειάζεται φόρτιση.

«Σε αντίθεση με μία οθόνη υπολογιστή ή μια τηλεόραση, η οθόνη e-ink δεν χρειάζεται καθόλου ενέργεια για να διατηρεί την εικόνα. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται μία μικρή ποσότητα ενέργειας, η οποία αντλείται από το φως που υπάρχει σε ένα γραφείο, χρησιμοποιώντας ένα ηλιακό πάνελ στο πίσω μέρος της συσκευής», δήλωσε ο Γκρός-Πούπενταλ.

Η οθόνη βρίσκεται ακόμα σε ερευνητικό στάδιο και για το λόγο αυτό δεν είναι ακόμα σαφές κατά πόσο θα μπορεί να εξελιχθεί σε καταναλωτικό προϊόν ή εάν θα υπάρχουν οφέλη για το περιβάλλον.
Ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Facebook ανακοίνωσε χθες Παρασκευή ότι θα αρχίσει να επιτρέπει την ανάρτηση από τα μέλη του φωτογραφιών με ευαίσθητο περιεχόμενο, εφόσον αυτές είναι σημαντικές για το δημόσιον συμφέρον ή αξίζουν να είναι στην επικαιρότητα.

«Θα αρχίσουμε να επιτρέπουμε (τη δημοσιοποίηση) περισσότερου υλικού, το οποίο οι άνθρωποι εκτιμούν ότι είναι σημαντικό, ότι αξίζει να βρίσκεται στην επικαιρότητα ή ότι αφορά το δημόσιο συμφέρον, ακόμη κι αν δεν σέβεται τα κριτήριά μας», έγραψαν σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιό τους οι αντιπρόεδροι της εταιρείας Τζόελ Κάπλαν και Τζάστιν Οσόφσκι.

«Στόχος μας είναι να επιτρέψουμε (να δημοσιοποιηθούν) περισσότερες φωτογραφίες και ιστορίες χωρίς αυτό να δημιουργήσει κινδύνους στην ασφάλειά μας ή να εκθέσει σε φρικτές εικόνες ανήλικους ή ανθρώπους που δεν το επιθυμούν», πρόσθεσαν.

Το Facebook έχει δεχθεί πολλές φορές επικρίσεις επειδή έχει αποσύρει περιεχόμενο το οποίο έκρινε σοκαριστικό ή τολμηρό, παρόλο που μπορεί να αφορούσε θέματα δημόσιου ενδιαφέροντος, όπως ένα βίντεο με θέμα τον καρκίνο του μαστού. Μια υπόθεση για την οποία ο ιστότοπος παραδέχθηκε χθες ότι έκανε «λάθος», όπως γράφει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η σουηδική οργάνωση Cancerfonden που ανήρτησε το βίντεο αυτό, το οποίο παρουσίαζε με μια σειρά από σκίτσα πώς μια γυναίκα μπορεί να εξακριβώσει εάν έχει αναπτυχθεί κάποια ύποπτη κύστη στο στήθος της, χαρακτήρισε «ακατανόητο και παράξενο το γεγονός ότι κάποιος θα μπορούσε να εκλάβει μια ενημερωτική ιατρική εκστρατεία ως σοκαριστική».

Τον Σεπτέμβριο, ο ιστότοπος με τους 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες, είχε προκαλέσει σάλο καθώς είχε αποσύρει – ακόμα κι από τον λογαριασμό της πρωθυπουργού της Νορβηγίας Έρνα Σόλμπεργκ – την ιστορική φωτογραφία ενός κοριτσιού από το Βιετνάμ, γυμνό και με εγκαύματα από βόμβα ναπάλμ, προτού αναγνωρίσει το σφάλμα του και επιτρέψει εκ νέου την ανάρτησή της.

Το Facebook απαγορεύει στους χρήστες του να δημοσιοποιούν φωτογραφίες με γυμνό, με εξαίρεση τα έργα τέχνης, εικόνες θηλασμού και εικόνες παιδαγωγικού περιεχομένου. Ο ιστότοπος απαγορεύει επίσης την υποκίνηση σε μίσος ή βία.


Πηγή:newsbeast.gr
Το Viber, μία από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων με περισσότερους από 800 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, λανσάρει μία νέα διασκεδαστική και γρήγορη διεπαφή χρήστη, η οποία θα απλοποιήσει περαιτέρω τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λειτουργίες του.

Το νέο interface είναι αποτέλεσμα ενδελεχούς αξιολόγησης των σχολίων και των παρατηρήσεων των χρηστών από τα οποία η εταιρεία εμπνεύστηκε τον επανασχεδιασμό της εφαρμογής.

Οι χρήστες του Viber θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να στέλνουν φωτογραφίες ή βίντεο με μόλις τρία πατήματα στην οθόνη, γεγονός που μειώνει σημαντικά τα βήματα που χρειάζονταν μέχρι τώρα για τη συγκεκριμένη λειτουργία.

Η καινοτομία αυτή έρχεται με ένα ολοκαίνουργιο μενού που θα φέρνει στο προσκήνιο τις σημαντικότερες λειτουργίες της εφαρμογής, που κάθε χρήστης αναζητά. Σε αυτές περιλαμβάνονται:

Για συσκευές iOS: μενού αυτοκόλλητων, άλμπουμ φωτογραφιών, λήψη φωτογραφίας/βίντεο, σκίτσα - και για Android συσκευές: μενού αυτοκόλλητων, άλμπουμ φωτογραφιών, λήψη φωτογραφίας, λήψη βίντεο.

Πρόσθετες επιλογές, όπως «αποστολή αρχείου» ή «αποστολή τοποθεσίας» θα ενσωματωθούν στο μενού «Περισσότερα».

Το νέο συναρπαστικό interface του Viber θα είναι διαθέσιμο από τις 20 Οκτωβρίου επιτρέποντας στους χρήστες να μοιράζονται αυτοκόλλητα, φωτογραφίες και βίντεο με τους φίλους και την οικογένειά τους με έναν πιο γρήγορο και εκφραστικό τρόπο.

Εξερευνήστε το νέο interface του Viber τώρα και επικοινωνήστε άμεσα με τους αγαπημένους σας χρησιμοποιώντας τις νέες αναβαθμισμένες λειτουργίες!
Εάν είστε ένας από τους εκατομμύρια χρήστες που χρησιμοποιείτε το Messenger του Facebook ως κύριο μέσο της επικοινωνίας σας, αυτό το νέο χαρακτηριστικό θα σας φανεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Σύμφωνα με τη Mirror, το Data Saver είναι ένας τρόπος με τον οποίο το Facebook θα «μειώνει τον λογαριασμό» του κινητού και ουσιαστικά τις χρεώσεις (αν δεν είστε συνδεδεμένοι σε Wi-Fi) σε Andoid και iOS συσκευές. Ουσιαστικά, αυτό το νέο εργαλείο του Messenger λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε περιορίζει το περιεχόμενο που «κατεβαίνει» αυτόματα στη συσκευή σας. Συμπιέζει επίσης τις εικόνες περισσότερο για να βοηθήσει στο να μειωθεί η κατανάλωση δεδομένων από το κινητό, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή.

Όταν θα λαμβάνετε μια εικόνα, ένα βίντεο ή ένα ηχητικό μήνυμα από κάποιον άλλο χρήστη του Messenger και το Data Saver θα είναι ενεργοποιημένο, θα πρέπει να πατήσετε εσείς ένα πλήκτρο για να επιλέξετε κάθε επιμέρους στοιχείο που θέλετε να κατεβάσετε. Έτσι δεν θα κατεβαίνει αυτόματα οποιοδήποτε συνημμένο, χρεώνοντάς σας παραπάνω.

Επιπλέον, το νέο εργαλείο έρχεται παρέα με έναν μετρητή για να γνωρίζετε πόσο όγκο έχετε «σώσει» και δεν έχετε σπαταλήσει χωρίς να το θέλετε. Το Data Saver δεν θα λειτουργεί αν θα είστε συνδεδεμένος με Wi-Fi, αλλά μόνο στα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, οπότε αν έχετε επίσης περιορισμό στο Wi-Fi που χρησιμοποιείτε δεν θα πρέπει να θεωρήσετε ότι και σε αυτή την περίπτωση το Messenger θα σας βοηθήσει με τον ίδιο τρόπο.

Το Facebook δεν έχει ανακοινώσει πότε θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες αλλά στις Andoid συσκευές βρίσκεται, ήδη, όπως αναφέρει, σε beta έκδοση.


Πηγή:newsbeast.gr
Σύμφωνα με την έρευνα Growing Up Online – Connected Kids, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και το ινστιτούτο “iconKids&Youth”, αγόρια και κορίτσια ηλικίας 8-16 ετών συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά στο Διαδίκτυο, που σημαίνει ότι απαιτούνται διαφορετικές προσεγγίσεις για να είναι ασφαλή. Αυτό αποτελεί χρήσιμη πληροφορία για τους γονείς που θέλουν να προστατεύσουν τα παιδιά τους από τις διαδικτυακές απειλές.


Στα κορίτσια αρέσει να χρησιμοποιούν smartphones, ενώ τα αγόρια προτιμούν υπολογιστές και κονσόλες παιχνιδιών. Τα αγόρια είναι γενικά πιο πιθανό να εθιστούν σε παιχνίδια στον υπολογιστή: τα αναφέρουν πιο συχνά στη λίστα των καθημερινών τους online δραστηριοτήτων, ενώ τα κορίτσια επιλέγουν την επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων και instant messengers. Αναφορικά με την προτιμώμενη μέθοδο επικοινωνίας τους, τα κορίτσια αναφέρουν πιο συχνά τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα μηνύματα, πράγμα το οποίο δεν αποτελεί έκπληξη λαμβάνοντας υπόψη την αγάπη τους για τα smartphones.

Πιθανόν λόγω της κοινωνικότητας τους, τα κορίτσια τείνουν να επιλέγουν πιο συχνά μέλη της οικογένειας ή φίλους τους ως πηγή πληροφόρησης, ενώ τα αγόρια βασίζονται περισσότερο στο Διαδίκτυο για ειδήσεις. Τα αγόρια είναι επίσης πιο πιθανό σε σύγκριση με τα κορίτσια να νομίζουν ότι ξέρουν πως να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο και πως να προστατεύουν τον εαυτό τους όταν βρίσκονται online.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την έρευνα, τα αγόρια είναι λιγότερο συνεσταλμένα στο Διαδίκτυο από ό, τι τα κορίτσια: παρέχουν πολλές προσωπικές τους πληροφορίες σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και προσποιούνται ότι είναι μεγαλύτερα από ό, τι πραγματικά είναι. Προσπαθούν επίσης να παρακάμψουν προγράμματα γονικού ελέγχου στις συσκευές τους και κρύβουν πληροφορίες σχετικά με τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα από τους γονείς τους. Και υπάρχει κάτι να κρύψουν, σύμφωνα με δική τους ομολογία, καθώς τα αγόρια σε σύγκριση με τα κορίτσια είναι πιο πιθανό να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο ακατάλληλο για ανηλίκους.

Ο Andrei Mochola, Head of Consumer Business της Kaspersky Lab, συμβουλεύει

“Η έρευνα δείχνει ότι οι γονείς αγοριών θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή σε ό, τι κάνουν τα αγόρια τους στο Διαδίκτυο. Πρέπει να χρησιμοποιούν ενημερωμένα προγράμματα γονικού ελέγχου που δεν θα είναι δυνατό να παρακαμφτούν για να προφυλαχθούν τα παρορμητικά αγόρια τους από ανεπιθύμητες ή επικίνδυνες πληροφορίες, π.χ. παιχνίδια που δεν προορίζονται για παιδιά. Εν τω μεταξύ, οι γονείς κοριτσιών πρέπει να δώσουν περισσότερη προσοχή στα άτομα με τα οποία επικοινωνούν διαδικτυακά οι κόρες τους. Τα κοινωνικά δίκτυα και οι messengers χρησιμοποιούνται συχνά από αμφίβολους χαρακτήρες για να κερδίσουν δόλια την εμπιστοσύνη ενός παιδιού“

Περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές σχετικά με την προστασία των παιδιών στο Διαδίκτυο είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση kids.kaspersky.com. Πληροφορίες σχετικά με μια τεχνική λύση γι’ αυτά τα προβλήματα είναι διαθέσιμες στη σελίδα του KasperskySafeKids.

Η Kaspersky Lab παρέχει επίσης σε φοιτητές και νέους επαγγελματίες την ευκαιρία να αναπτύξουν λύσεις που κρατούν τα παιδιά ασφαλή online. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διεθνή διαγωνισμό Talent Lab μπορεί να βρείτε στον ειδικό ιστότοπο academy.kaspersky.com/talentlab.

http://www.techgear.gr/

Facebook